Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
436

Over mij

Na al jaren te hebben gedroomd over het werken op een cruiseschip, gaat het er nu ein-de-lijk van komen!! Op zondag 22 November 2015 had ik mijn sollicitatie in Utrecht. Hierbij moest ik een 3 praktijk onderdelen laten zien, een theorie toets maken, en natuurlijk mijzelf presenteren aan alle aanwezigen in het engels. Na dit alles moest de recruiter overtuigd zijn dat ik een grote aanwinst ben voor het bedrijf!

Na een week kreeg ik via de mail het resultaat. Welcome to the Steiner family! You have been succesfull at your Steiner job interview!! JEUJ!!

Na een hele boel voorbereidingen verder is het dan 24 Juli zo ver. Dan vlieg ik naar Londen vanuit Düsseldorf. In Londen zal ik verblijven op een campus met allemaal andere studenten die ook op een cruiseschip gaan werken in de spa branche.

Ik verblijf ongeveer 1 tot maximaal 2 maanden in Londen om daar op school producten en behandelingen te leren. De docenten kiezen een schip voor je uit op basis van resultaten en persoonlijkheid. Daarom heb ik ook totaal geen idee waar ik ga werken. In totaal zal ik ongeveer 10 tot 11 maanden weg zijn. Want ik teken een contact van 9 maanden.

Na dit lange avontuur zien jullie mij natuurlijk weer terug, maar in de tussentijd kan je hier al mijn spannende verhalen lezen, geweldig jaloersmakende foto's bekijken en reageren op mijn berichtjes! :)

Dus twijfel niet en meld je snel aan voor de mailing's lijst zodat je een mailtje krijgt als ik een nieuw sappig verhaal plaats op deze website!

Sea you soon, Dikke kus!

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

Australië, België, China, Colombia, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongkong, Italië, Japan, Kroatië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Portugal, Qatar, Samoa, Seychellen, Singapore, Slovenië, Spanje, Sri Lanka, Tonga, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Korea, Zwitserland.