Sea you later party!

18 juli 2016 - Asten, Nederland

Hallo beste feestbeesten,drankorgels, eetmonsters en gezelligheidsdieren,

Hier alvast mijn eerste verhaal over het afscheidsfeestje! Deze keer vanuit het tropische, zonovergoten, groene..... ASTEN!

Na een grote bui klaarde het gelukkig precies op tijd op en was het tijd voor de eerste drankjes. Wat was het een perfecte dag!

Dank allen voor de lieve kaarten, cadeau's, en de hele dikke knuffels. Wat  heb ik vaak op m'n tanden moeten bijten met zo veel lieve mensen om me heen! Het droog houden is mij uiteindelijk dus ook niet gelukt, haha!

De koelkast is niet leeg gegaan, maar dat maakte de dansmoves er gelukkig niet minder op. Bij deze een applaus voor onze huisdj's, ik kan namen gaan noemen maar volgens mij was iedereen gisteren dj! Lekker hakken op Tatanka, zweven met The Rose, en mijn ode aan mam van the Spice Girls. Laten we Celine Dion niet vergeten natuurlijk!

Lieve familie en vriend(inn)en, super bedankt voor deze fantastische dag.

Wat gaan jullie mij missen zeg..

Grapje, ik ga jullie natuurlijk giga missen! Bedankt en tot op het volgende feest!

P.S leuk om te weten, toen jullie allemaal weg waren hebben wij, (mam, joep en ik) lekker pizza besteld! Haha, komt het eet onderdeel toch weer terug... :)

Voor foto's van het partijtje klik op het kopje foto's en zoek jezelf!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marieka Leenders:
    24 juli 2016
    Ooh Liekie vandaag je eerste dag....spannend! Kijk uit naar het tweede verhaaltje ;-)