Dikke wallen, cocktails, herkansingen en mijn specialisatie!!

7 augustus 2016 - London, Verenigd Koninkrijk

Hallo luitjes!!

Dit verhaal komt sneller dan verwacht, maar dat komt omdat ik heel goed nieuws heb!
Vandaag heb ik te horen gekregen waar ik me in ga specialiseren.....

De komende 2 weken word ik getraind in Ionithermie!!
Dit is precies wat ik wilde, er worden er maar een paar per klas uitgekozen. Dus het is heel goed als je er daar een van bent.

Ionithermie is een soort detox/afslank behandeling met elektroden. Klinkt een beetje eng, en is ook vreselijk moeilijk! Maar als Ionithermie specialist ben je op het schip de enige die deze behandeling doet. Oftewel, je krijgt het mega druk! En het verdiend als een gek! (als het goed is, haha)
Ik heb super veel zin om te beginnen, maar het gaat ontzettend heftig en zwaar worden. De docenten zeggen het al meteen, vergeet je sociaal leven de komende 2 weken want je word gedrilld.. Dus bij deze: Houdoe! Haha!

Overigens ga ik nog steeds als henrica door het leven, maar ik ben het ondertussen toch wel beu. Ga proberen of ik deze week tussen de drukte mijn papieren in orde kan krijgen zodat ik weer als Lieke door het leven kan.

De deep tissue massage van vorige week die ik niet behaald heb, heb ik ondertussen al opnieuw gedaan en behaald!!
Nu ben ik er helemaal klaar voor om met Ionithermie te gaan beginnen. Had graag nog een dag vrij willen hebben voor het zo ver was, maar helaas. Volgende week zondag is het als het goed is mijn aller eerste vrije dag hier. Na 3 weken dan dus! Halleluja!

Gisteren zijn we met een aantal meiden naar een leuke club gegaan om even lekker cocktails te drinken en onder de mensen te zijn. Heerlijk! Bijna een normale zaterdag avond! Helaas moeten wij om 12u weer terug zijn op de YMCA.. Dus al die dames moeten als assepoester om 12u rennen en vlug te bed. Maar om eerlijk te zijn, zijn wij om 12u ook helemaal doodop.

p.s wij worden hier moddervet van al dat ongezonde eten. Meestal ben ik heel blij met ongezond eten, een keer geen quinoa en broccoli (hihi grapje mam). Maar ik kan ik het niet meer zien. Het ergste is nog, je hebt hier geen keuze om gezond te eten. Het is gewoon allemaal slecht. De onderkin is in progress, haha!

Nog een hele goeie p.s: Vandaag zijn alle nieuwe leerlingen voor morgen gearriveeerd op de YMCA. Er komt een mega grote groep waaronder beauty therapists, hair dressers, massage therapists and........ Personal trainers! EIN-DE-LIJK iets anders om naar te kijken dan al die vrouwen om je heen. En ik kan je zeggen, wij dames zijn heel erg blij met ons uitzicht!

Dit was het weer voorlopig, geen flauw idee wanneer ik weer een nieuw reisverhaal post. Misschien wel als ik weet welk schip ik ga krijgen! Spannend!!!

Toedeloeee, en een hele dikke kus!!

1. Mama:
    7 augustus 2016
    Goed gedaan meisje, top.
    Nog effe 2 weken er flink tegen aan.
    En wat betreft die personal trainers.......je weet wat ik gezegd heb hè.....(hihi)
  2. Maria:
    9 augustus 2016
    Goed zo!!
    Gewoon voor het allerbeste gaan!,
    Enne... Geniet van het uitzicht